El Call de Montblanc



Després de dies sense publicar cap nova entrada, ja us puc comentar un altre restaurant. En aquest cas haureu d'anar fins a Montblanc, a la Conca del Barberà.
El lloc es diu El Call de Montblanc. Aquí vaig disfrutar d'un filet de bou fet a la brasa, molt bo. El problema, si se'n pot dir problema, és que només hi tenen 2 salses per acompanyar-lo, i sí, son les més típiques i tòpiques: al pebre verd i al roquefort. Jo que no sóc gens amant del roquefort, vaig demanar-lo al pebre verd i, per al meu gust, la vaig trobar molt suau. Heu de tenir en compte que a mi sempre m'han agradat més les coses fortes de gust.
En fi, és un restaurant molt recomanable.
També heu de tenir en compte que ens trobem en una D.O. de Catalunya, la Conca de Barberà, o sigui que per acompanyar aquest delicatessen m'atreveixo a recomenar-vos un Clos Montblanc Syrah o Marlot, això us ho deixo al vostre gust.
Bon profit!

Més informació:
http://www.elcalldemontblanc.com/

1 comentari:

Alba Vilà ha dit...

De primer, s'ha de dir que l'amanida muntanyesa també era moooolt bona. Portava: enciam, panses, avellanes i formatge de cabra gratinat, amb una mica d'oli i vinagre de Mòdena. El formatge de cabra era boníssim, i si el barrejaves amb alguna avellana, encara més!