Els Jardins de la Mercè


Aprofitant els últims dies de vacances, l'Alba em va aconsellar anar als Jardins de la Mercè. És un lloc decorat amb molt d'encant. El filet que vaig triar era amb salsa Oporto i trufa. Era molt bo, la llàstima va ser que no em van preguntar com el volia i me'l van fer al punt (massa fet, pel meu gust). Error meu de donar per suposat que sabien com el volia, això és el que té anar molt sovint a un mateix restaurant a menjar filet: ja saben com m'agrada i no m'ho pregunten. De totes maneres és un lloc molt recomanable per anar-hi amb parella, tant per la seva ubicació al bell mig del casc antic de Girona com pel restaurant en si. Un altre aspecte a destacar és que vam sopar acompanyats de música en directe.

1 comentari:

Ull Cluc ha dit...

A mi tampoc em van demanar com el volia i tb va estar massa fet! Vai probar la salsa a trufes i estava bona xo m'en faltava més per nar xucant la carn. En general està bé