Cal Ros


Després d'una temporada sense publicar cap entrada, ("la cosa está muu mal"), vam pensar que ja feia massa temps que no ens permetíem un petit luxe i vam decidir provar a Can Ros, al mig del barri vell de Girona. A veure, és un restaurant per anar-hi amb la butxaca plena.
El filet que vaig demanar era a la planxa, amb fetge d'ànec a sobre i de guarnició un remenat de patata. El filet, a primera vista feia molt bona pinta: era molt gruixut, com a mi m'agraden. Al provar-lo però, em va decepcionar. De fora era cruixent, de dins poc fet. Això seria perfecte si la carn hagués sigut melosa (com ha de ser un bon filet de carn fresca!). Ben al contrari, al mossegar-lo la carn no era com esperava. Donava la sensació que aquella carn havia estat congelada.
La conclusió a la que vull arribar és que pel preu que vaig pagar, esperava trobar un plat molt més selecte. Si pago 15 eurus per un filet que han descongelat no em queixaré, però si en pago 30...
D'acord que durant el sopar vam tenir les mil i una atencions, però pel meu parer prefereixo menys atencions i més qualitat en el plat que jo trio!
En fi, vosaltres mateixos. Si hi aneu, no dubteu en comentar-ho al blog!
Saluts i que aprofiti!